team

مریم مریمی

رییس اجرایی
event
برای ما یک خط بگذارید: یک ایدی ایمیل

درمورد من

یک برنامه موفق بازاریابی تا حد زیادی به قدرت جذب نسخه تبلیغاتی متکی است. نوشتن نسخه تبلیغاتی نتیجه گرا دشوار است ، زیرا باید باعث جذب ، ایجاد انگیزه و ترغیب مصرف کنندگان برای اقدام شود. هیچ فرمول جادویی برای نوشتن نسخه کامل آگهی وجود ندارد. این به عوامل مختلفی از جمله موقعیت تبلیغات ، اطلاعات جمعیتی و حتی خلق و خوی مصرف کننده هنگام مشاهده تبلیغات شما بستگی دارد..

بنابراین چگونه قرار است هر نویسنده ای یک نسخه شگفت انگیز از آگهی تبلیغات - نسخه کلیک و فروش را بنویسد؟ نکات زیر تفکر خلاق شما را شروع می کند و به شما کمک می کند تبلیغ بهتری بنویسید..

مصرف کنندگان غرق در تبلیغات هستند ، بنابراین مهم است که تبلیغ شما فوراً جلب توجه کند و علاقه شما را به خود جلب کند. این کار را می توانید با یک عنوان ، شعار (مانند کمپین "رانندگان تحت تعقیب" ) ، رنگ یا چیدمان (تبلیغات هدفمند و رنگی ساده گواه این امر است) ، یا یک تصویر (مانند شخصیت های یا توپ های توپ و دوست کفشدوزک او).

مهارتهای حرفه ای

ما بر روی خدمات تولید محتوا تمرکز داریم که توسط همه افراد ، در هر زمان و هر مکان به راحتی قابل استفاده است و به سرعت به نتایج خوبی می رسیم. زیرا ما معتقدیم که فقط کالاهای با ارزش بالا که رضایت کاربران را جلب کنند موفق می شوند و اهداف جدیدی را برای ایجاد محصولات بهتر درمورد داده ها تعیین می کنیم..

مهارتهای فنی 80%
بازاریابی 70%
مشاوره وب 60%

آیا می خواهید به تیم ما بپیوندید؟